دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷
خانه / مقالات کاهش وزن / ۵ غذایی که چربی‌های بدن شما را می‌سوزانند!

۵ غذایی که چربی‌های بدن شما را می‌سوزانند!

آب لیمو:

شاید شما نوشیدن آب گرم همراه با لیمو در صبح برای هضم بهتر غذا شنیده باشید. چند قاشق غذا خوری آب لیمو درست قبل یا در طول وعده غذایی به کاهش قند خون شما در آن وعده غذایی کمک می‌کند. تحقیقات بر روی یک موش آزمایشگاهی نشان می‌دهد که آب لیمو از تجمع چربی‌ها و افزایش وزن بدن جلوگیری می‌کند. بنابراین همیشه بر روی غذا و سالاد خود آب لیمو بریزید.

 

آب لیمو مناسب از بین بردن چربی ها
آب لیمو

 

دارچین:

دارچین می‌تواند سطح قند خون را کاهش دهد, زیرا دارچین تخلیه معده را کند می‌کند و باعث می‌شود که شما احساس سیری سریع بکنید. یک تحقیق نشان می‌دهد که دارچین میزان قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ و یا پیش دیابت را بهبود می‌بخشد. دارچین یکی از ۱۷ مواد غذایی مبارزه با دیابت است. یک و نیم قاشق غذا خوری در روز راه اصلی این ترفند است. فقط مطمئن شوید که دارچین تازه باشد.

 

دارچین برای از بین بردن چربی ها
دارچین

 

زرد چوبه:

زرد چوبه را تقریباً بر روی همه چیز از جمله سبزیجات می‌توان ریخت. مطالعات نشان می‌دهد ماده فعال زرد چوبه یعنی کورکومین می‌تواند چاقی را کاهش داده و به درمان بیماری‌های متعدد دیگر کمک کند.

 

زردچوبه مناسب از بین بردن چربی ها
زردچوبه

 

فلفل قرمز:

فلفل قرمز در سوزاندن کالری بیشتر و محدود کردن گرسنگی به شما کمک می‌کند و همچنین یکی از بهترین افزایش دهنده‌های غرایز جنسی است. مطالعات نشان می‌دهد کیسایسین موجود در فلفل می‌تواند میزان سوخت و سوز بدن را افزایش داده به سوزاندن چربی‌ها کمک کند.

فلفل قرمز برای از بین بردن چربی ها
فلفل قرمز

 

دانه کتان:

دانه کتان تازه منبع شگفت انگیزی از امگا۳ و اسید آلفالینولینک است که باعث کاهش التهاب شده و به تعادل هورمونها کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که اضافه کردن دانه کتان به رژیم غذایی, باعث کاهش وزن و التهاب می‌شود.

دانه کتان مناسب برای از بین بردن چربی ها
دانه کتان

 

منبع: http://www.prevention.com/weight-loss/5-foods-that-can-help-you-burn-more-fat

درباره ی admin

همچنین ببینید

لاغری با قهوه سبز

با قهوه سبز راحت‌تر چربی‌های خود را بسوزانید!

قهوه سبز چیست؟ قهوه سبز همان قهوه معمولی است که هنوز نرسیده است و سبز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *