دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷
خانه / مقالات فیتنس / ۴ حرکت چربی‌سوز شکم
kesheshe gorbaghe, tamrinat charbi soze shekam
کشش قورباغه

۴ حرکت چربی‌سوز شکم

چه تعداد از ما می‌تواند حرکات دراز نشست شکم را به تعداد کافی و به‌درستی انجام دهد؟
این تمرینات یعنی حرکات دراز و نشست شکم، تمرینات هیجان برانگیزی نیستند و در نیمی از زمان‌ها مردم آن‌ها را به‌درستی انجام نمی‌دهند.
در زیر ۴ تمرین شکم را به شما آموزش می‌دهیم که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید اما مطمئن باشید که به‌طور کامل قوای محرکه شمارا هدف قرار داده و باعث از بین رفتن چربی‌های شکم شما خواهند شد. با انجام این تمرینات شما در عرض ۲ ماه ۱۱ کیلو وزن کم خواهید کرد اگر این تمرینات را به‌صورت منظم هرروز تکرار کنید.

kesheshe gorbaghe, tamrinat charbi soze shekam

 

 

پیچیدن

آهنگ تغییرات این تمرین در مقابل هسته مرکزی بدن شما قرار دارد و همچنین در این تمرین دو طرف از نیم‌تنه شما به‌صورت مورب (گونیا) قرار خواهد گرفت.
تمرین را شروع کنید به‌طوری‌که برائت حمایت بیشتر و در تعادل ماندن بدن، پای پایین را در جلو و پای بالایی را در عقب نگه‌دارید. اطمینان حاصل کنید که مچ دست، آرنج‌ها و شانه‌ها همه در راستا قرارگرفته باشند. اگر این حالت مچ دست شمارا اذیت می‌کند حالت خود را با پایین رفتن و قرار گرفتن بر روی ساعد خود تغییر دهید. در یک حرکت، پشت خود را به سمت آسمان بالابرده و عضلات شکم خود را محکم نگه‌دارید. با چرخش و پیچش هسته مرکزی بدن، به پشت خود رسیده و این حالت را نگه‌دارید سپس به موقعیت شروع برگردید و در سمت دیگر این تمرین را انجام دهید.

pichidan, harekate charbisoze shekam

 

 

 

کشش یک‌پا در حالت نشسته

این تمرین را با بغل کردن زانوی راست خود در میان قفسه سینه شروع کنید و پس‌ازآن به‌زانوی سمت چپ تغییر دهید. زانوی خود را به سمت شانه‌ها و عضلات شکم را به سمت عقب بکشید. زانوی چپ خود را گرفته و شانه‌های خود را در سمت پایین نگه‌دارید و سپس بر روی هسته مرکزی بدن خود نشسته هر نقطه از عضلات شکم خود را گرم‌ کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۲ بار انجام دهید.

kesheshe pa dar halate neshaste, tamrinate charbi soze shekam

 

 

 

کشش پروانه بر روی توپ

تمرین را شروع کنید درحالی‌که به پشت خود دراز کشیده و پاهایتان در حالت پروانه درروی زمین قرارگرفته، دست‌هایتان در پشت سر قرار داده و آرنج‌هایتان را به طرفین بازشده‌اند.
در یک حرکت سریع، پاهایتان را به‌سرعت بالا آورده و به شکل ک توپ دربیاورید. این حرکت واقعاً باعث گرم شدن عضلات پایینی شکم شما خواهد شد. عضلات گردن خود را نکشید و کنترل خود را در طی انجام تمرین حفظ کنید. سپس به موقعیت شروع برگردید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۲ بار انجام دهید.

kesheshe parvaneh roie top

 

 

 

فشار قورباغه

سر، گردن و شانه‌های خود را در تمام مدت بالا نگه‌دارید. ران‌های خود را در حالت ال شکل بلند کنید و پاهایتان را درحالی‌که پاشنه‌هایتان به هم چسبیده‌اند به سمت بیرون بچرخانید سپس ران‌هایتان در حالت قورباغه به بیرون بچرخانید. این عمل باعث گرم شدن عضلات ران می‌شود. کمی بعد ران‌های خود را پایین آورده و لگن خود را به‌صورت وارونه در مقابل بالا ته خود قرار داده فشار وارده را از ستون فقرات خود به تشک منتقل کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۲ بار انجام دهید.

feshare gorbaghe

 

آیا PDF این مقاله را نیز می‌خواهید؟

درباره ی admin

همچنین ببینید

چهار حرکت برای سفت کردن ماهیچه‌های قفسه سینه

ورزش برای سفت کردن سینه برای تمرینات سینه احتیاج به دو عدد دمبل دارید که …

یک دیدگاه

  1. salam. kheili magaleh khobi bod

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *