دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷
خانه / مقالات فیتنس / چهار حرکت برای سفت کردن ماهیچه‌های قفسه سینه

چهار حرکت برای سفت کردن ماهیچه‌های قفسه سینه

ورزش برای سفت کردن سینه

برای تمرینات سینه احتیاج به دو عدد دمبل دارید که وزن آن‌ها بستگی به قدرت و توانایی خودتان دارد اگر دمبل ندارید می‌توانید از دو عدد بطری پر از آب استفاده کنید پس می‌بینید که هیچ دلیلی برای انجام ندادن تمرینات ندارید.

 

حرکت اول

روی زمین یا نیمکت درحالی‌که زانوها خم است دراز بکشید. دمبل‌ها را درست روی سینه نگه‌دارید و آن‌ها را بالا ببرید. سپس دنبال‌ها را پایین بیاورید و این کار را همین‌طور تکرار کنید. مواظب باشید که دست‌ها کامل موازی یکدیگر باشند و همچنین دمبل‌ها را درست به شکل تصویر به دست بگیرید، یعنی قسمت گرد دمبل‌ها در طرفین باشند نه روبروی صورت شما.

 

 

 

حرکت دوم

درحرکت دوم پشت نیمکت را در حالت  ۴۵ یا ۳۰ درجه قرار دهید و همان حرکات ورزشی شماره یک را انجام دهید. اگر از این نیمکت‌های ورزشی ندارید می‌توانید با کمک چند متکای سفت این شیب را به وجود آورید.

 

 

حرکت سوم

درحرکت سوم دوباره روی زمین با زانوهای خم دراز بکشید و دمبل‌ها را درحالی‌که قسمت گرد آن‌ها به‌طرف شماست بروی سینه بالابرده و پایین بیاورید و در تمام طول این تمرین‌ها مواظب باشید که دست‌های شما کامل موازی هم حرکت کنند.

 

 

 

حرکت چهارم

درحرکت چهارم دوباره پشتتان را در شیب ۳۰ تا ۴۵ درجه قرار دهید و درحالی‌که گردی سر دمبل‌ها به‌طرف صورتتان است آن‌ها را بالا و پایین ببرید.

 

 

 

 

User Rating: ۴٫۶ ( ۲ votes)

همچنین ببینید

kesheshe gorbaghe, tamrinat charbi soze shekam

۴ حرکت چربی‌سوز شکم

چه تعداد از ما می‌تواند حرکات دراز نشست شکم را به تعداد کافی و به‌درستی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *